söndag 28 september 2008








5 kommentarer:

Matilda sa...

Vilka maffiga bilder, ni va högt uppe!! Tråkigt att jag missade denna dagen, ni verkar haft det väldigt bra.

Anonym sa...

Det syns nog på mig hur tröttande klättringen upp till Kopparklinten var. Jag är ju illröd i ansiktet!!!

Matilda sa...

Ja du ser ut att vara väldigt trött!

Anonym sa...

vem var inte det då.....men det var en bra dag ändå!!!Alla var så duktiga med sina guidningar!!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.